avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 36796.95 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

Maj, 2011

h km/h:
Rower:triban 7

Mam nadzieję, że to tylko przerwa :-)

Wtorek, 24 maja 2011 · dodano: 24.05.2011 | Komentarze 5

Życzę wszystkim samych wpaniałych wycieczek!! Wrócę ale nie wiem kiedy :-(
Kategoria inne

Do Pająka z dzieciakami

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 0

No i wraszcie miałam okazję poleżeć!! Zapakowaliśmy torbę, plecak (kocyk, ręcznik, stroje kąpielowe) i wybraliśmy się do Pająka przed Dźbów. Strasznie grzało więc jechaliśmy bardzo wolnitko z częstymi postojami:-) Gdy dotarliśmy na miejsce okazało się, że w Pająku jest jakiś festyn, zawody, pokazy, koncerty - było na co popatrzeć! Dzieci popływały w jeziorku (ja nie miałam odwagi;-)
Świetny dzień pełen szaleństw! W dobrym humorze wróciliśmy do domku!
P.s Następnym razem koniecznie zabieramy piłkę do siatkówki- tego Mikołajowi brakowało:-)

Rower:triban 7

Plan był: gdzieś poleżeć!;-)

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 23.05.2011 | Komentarze 0

Po piątkowym zdobywaniu szczytu w Ustroniu, Czantorii miałam w planie sobotę spędzić na ...leżąco;-) Piękny dzień pojade do Poraja i tam sobie poleżę ale trochę plan sie zmienił... W Poraju było nudno, więc pojechalismy ze znajomym do Olsztyna przez Choroń, Biskupice (cieszę się że podjazd w Biskupicach dla nas był zjazdowy;-)) Nie wiem czy kiedykolwiek dam radę tam podjechać:-D
Za naszymi plecami cały czas krążyły chmury burzowe ale jakimś cudem udało nam się uciec:-)
To był świetny dzień:-) Dziękuję za towarzystwo :-D

Rower:triban 7

Do Olsztyna na ognisko:-)

Sobota, 14 maja 2011 · dodano: 14.05.2011 | Komentarze 2

Udało się namówić koleżanki z pracy- sztuk 3 ( Aga, Ewa i Ania) i moje dzieci, sztuk 2 - na przejażdżkę do Olsztyna. Dzień wstał z pięknym słońcem o czym o "świcie"- 8 rano, poinformowała mnie Aga, sms'em:-)
Ja z dzieciakami pojechałam przez Zawodzie, Guardian, Skrajnica. Tam właśnie czekały na nas dziewczyny (jechały inną drogą).
Dojechaliśmy do Olsztyna, zjedliśmy lody i zastanawiałyśmy się gdzie pojechać by rozpalić ognicho i zjeść kiełbachę:-) Pojechałyśmy koło Spichlerza z myślą że tam ale tam masa ludzi nam nie odpowiadała (Strong Men), szukałyśmy czegoś innego. Spokoju, relaksu:-) No i znalazłyśmy! Pojechałyśmy do św. Puszczy gdzie gospodyniami są siostry Narazetanki. Ich gościnność nas zaskoczyła, zaprosiły nas na plac na którym mają miejsce na ognisko, drewno, ławeczki, woda, toaleta. Wszystko, czego potrzebowałyśmy i ŚWIĘTY SPOKÓJ! Było fantastycznie!
Na dodatek okazało się, że tam mieszka siostra która mnie przygotowywała do Komunii św., Siostra Maksymiliana. Pamiętała mnie! To niesamowite! Rozmawiałam z nią i miałam wrażenie, że czas stanął w miejscu:-)
Dzień pełen emocji, wrażeń, śmiechu i dobrej zabawy!
Myślę, że to była inauguracja naszych rajdów rowerowych z dziewczynami! Dziękuję za doborowe towarzystwo! SUPER!!! :-D

Do Decathlonu...

Czwartek, 12 maja 2011 · dodano: 12.05.2011 | Komentarze 1

Razem z dzieciakami pojechałam na zajęcia na Grosz. Zostały a ja pojechałam dalej. Pojechałam w stronę Katowic;-) Jechałam przez stare Błeszno, ul Załogi do Wrzosowej, dalej przez Hutę Starą B i w stronę Decathlonu. Nie miałam zamiaru nic kupować tylko zobaczyć jakieś rozwiąznia, coś podpatrzeć ale nie dało się tylko patrzeć i ... kupiłam parę fatałaszków:-) no bo jak wyjść ze sklepu i nic nie kupić??;-D To takie niekobiece;-) Czas mnie gonił więc pomyślałam, że pojadę troszkę inaczej. Pojechałam trasą:-/ udało się dojechać poboczem bez problemów. Byłam na czas:-) z dziećmi wróciłam do domu.
NO I MAM DRUGI TYSIĄC!!! nie wiem jak to zrobiłam:-)

Przemiłe popoludnie:-)

Środa, 11 maja 2011 · dodano: 11.05.2011 | Komentarze 0

Dziwnie słabo się czułam jak wróciłam z pracy, pospałam i późnym popołudniem postanowiłam, że jednak gdzieś przejadę. Jechałam przed siebie - dosłownie!!!:-) Na Trzech Wieszczy spotkałam markona z koleżanką Wiolą a że planów, ani pomysłu nie miałam, z ogromną przyjemnością przyłączyłam się do nich. Pojechaliśmy do Pająka, potem Blachownia i powrót do Częstochowy. To była świetna wycieczka, przemiłe towarzystwo. Serdecznie pozdrawiam markona i Wiolę :-D

Bez planów...

Wtorek, 10 maja 2011 · dodano: 10.05.2011 | Komentarze 2

Po powrocie z pracy urodził się pomysł, by jechać na zajęcia rowerami. Więc mamusia, jak ta kwoka zaprowadziła swoje pisklęta na zajęcia;-) Zajęcia mają na Groszu więc już bliżej się nie dało;-)) DO OLSZTYNA! On się nigdy nie znudzi! Pojechałam więc pośpiesznie, zjadłam lody na rynku i wróciłam odebrać dzieci. Spodobało mi się - czas wykorzystany na maxxa!:-D

Niedzielne tańce :-)

Niedziela, 8 maja 2011 · dodano: 08.05.2011 | Komentarze 2

Skuszona jazdą z wiatrem pojechałam w stronę Kamyka, powrotna droga już nie była taka przyjemna i szybka! Pod wiatr, czułam jakby mnie ktoś ciągnął za nogę a ... tak mi się spieszyło i tak chciałam pędzić a ... stałam w miejscu;-P
Na tym nie koniec niedzielnego walczyka :-D
Po południu moja mama, mój syn i moi przyjaciele wybraliśmy się na lans po mieście! Jak na lans przystało w rytmie poloneza :-D Świetna niedziela!

Cóż to był za dzień !

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 0

Z Częstochowy do Kłobucka przez Kamyk a z Kłobucka do Wręczycy Wielkiej i do Częstochowy - takie kółeczko sobie zrobiłam w sobotnie słoneczne przedpołudnie:-D Zatrzymałam się dwa razy: raz w Kłobucku- chciałam się napić wody - za towarzysza miałam "mamrota" spod sklepu:-/ a drugi raz w Wręczycy Wielkiej - "mamrot" nr 2, obaj chcieli porozmawiać ale nie rozumiałam co mówią ;-) Jakiś pijany dzień!!! ;-P
Kategoria Samotnie

Rower:

Bank, poczta i kawa w Olsztynie

Piątek, 6 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 0

Udało mi się skończyć prace wcześniej niż zwykle, pojechałam szybciutko do domku i z czterech kółek przesiadłam się na dwa. Gdy już wszystko załatwiłam a alejach pojechałam przez Zawodzie, Guardian do Olszyna na kawkę i ciacho!
Wygrzałam się na słońcu, wypiłam kawkę, zjadłam ciacho i wróciłam do domku. Taki miły weekendu początek :-D