avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 36796.95 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

Kraków

Kraków na pożegnanie wakacji

Piątek, 23 sierpnia 2019 · dodano: 23.08.2019 | Komentarze 2

Wspaniale pożegnanie wakacji. Dziękuję Marek i Mariusz za wspaniałą wycieczkę! Było super! :-D
Kategoria Kraków

Częstochowa Kraków

Środa, 17 lipca 2019 · dodano: 17.07.2019 | Komentarze 0

Kategoria Kraków, Wycieczki

Łazy - Kraków

Sobota, 20 października 2018 · dodano: 21.10.2018 | Komentarze 0

Niedziela, 26 czerwca 2016 · dodano: 01.07.2016 | Komentarze 1

Oj... ciągnie do tego Krakowa:-D Nie chce mi się wierzyć, że to już 10 raz. Pamiętam jak jechałam pierwszy raz, wystraszona, że to za wiele, że nie dam rady, że będę spowalniać, że... wątpliwosci było mnóstwo. Teraz też są ale już inne;-)
Fanatastyczna niedziela! Fantastyczna trasa i oczywiście naj... naj... fantastyczniejsze towarzystwo:-D Dziękuję Kochani:-D

Wspaniała ekipa :-D

NIC DODAĆ, NIC UJĄĆ!!

Troszkę padało ;-)

A potem grzało ;-)

i się dojechało ;-) :-D

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 10.04.2016 | Komentarze 3

Kolejny wspaniały Kraków!!!
Start o godz.6.05 ( o dziwo, byłam punktualna)  Hala Polonia. Ja i Maciek jedziemy na zbiórkę pod Jagiellończyków
 godz.6.30 - Jagiellończycy- na zbiórkę przybyli
 Mariusz i Jacek
Prawie w komplecie ruszamy.
W Korwinowie dołącza do nas Robert
Komplecik.
Ruszamy! Pierwszy postój w Poraju
Drugi na stacji w Myszkowie - bez kawy cięzko jechać
Jechaliśmy standardowo bez innowacji
Za Kluczami chwila relaksu i świętowania. Dołączyła do nas Rodzina Mariusza z Solenizantem na czele. Odśpiewaliśmy Sto lat, odsapnęliśmy chwilę i dalej w drogę.
Rabsztyn był kolejnym miejscem gdzie odpoczywaliśmy...chwilkę
Ale trzeba jechać dalej a raczej ....chcemy jechać dalej...
Pieskowa Skała
Dolina Prądnika
Ojców
to najpiękniejsza chwila całej wycieczki. Nawet jeśli trzeba się spieszyć, to przejazd przez to miejsce daje mi wiele zadowolenia i satysfakcji. Po raz kolejny dałam radę!!
Skupiłam sie w opisie wycieczki na postojach. Jeżdże na rowerze i pokonuję swoje słabości bo..... po pierwsze żeby odpocząć, po drugie żeby odpocząc, po trzecie żeby odpocząć.... i po setne żeby odpocząć!!!
Dziękuję Panowie za wspaniałe towarzystwo, za wsparcie! Zawsze można na Was liczyć:-D
Prawdziwie świąteczna niedziela:-D
Endomondo

Niedziela, 4 października 2015 · dodano: 04.10.2015 | Komentarze 3

To już siódmy raz :-D Odpowiedziałam na zaproszenie Mariusza z radością, tym bardziej, że miała być piękna niedziela. Miałam pewne obawy, czy dam radę. Troszkę coś tam się ćwiczy ale rower ostatnio zaniedbuje. Bałam się o moją pupę;-) Jednak niepotrzebnie się martwiłam (jak zwykle na zapas), jechało się fantastycznie. Prędkość była dostosowana do moich możliwości. Dziękuję Mariuszu, Maćku i Mateuszu:-D Ooo... trzy razy M ;-):-D Jechaliśmy standarową drogą: Poraj, Myszków, Zawiercie, Ogrodzieniec, Klucze (tutaj chwila odpoczynku w cieniu drzew), Olkusz, Ojców (za Ojcowem jechaliśmy czerwonym szlakiem pieszym i czarnym rowerowym) ,kawałek rower trzeba było wprowadzić ale bylo warto. Z góry było widać góry i Kraków. Super! Rynek tego dnia zrobił na mnie ogromne wrażenie!!! Cudowna niedziela:-D

Kategoria Wycieczki, Kraków

Niedziela, 10 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 1

Mariusz rzucił propozycję na forum, by odwiedzić Kraków. Strasznie chciałam jechać przez Dolinę Prądnika w maju, bez wahania zglosiłam się do udziału. Energia, siła i i jakaś niesamowita "moc" towarzyszyły mi cały dzień. Nic nie bolało, nie męczyło a każdy kilometr był bajką. Nie potrafię tego wytłumaczyć ale jest dobrze, powiedziałabym jest bardzo dobrze. Wczoraj spisalam parametry z licznika i myślałam, że się pomyliłam. Zeszłam teraz do piwnicy i... nie chce być inaczej. To dla mnie nowość;-) Nie przywiązuje większej wagi do średnich ale jak tu się nie cieszyć:-D Radość była tym większa, że mimo pesymistycznych prognoz słoneczko nam towarzyszyło w większości trasy. Dolina Prądnika w maju przeurocza. Piszczałam z zachwytu. Wszystko się budzi do życia! Uczta dla zmysłów:-D Ciężko to opisać to trzeba zobaczyć:-D
To była super wycieczka!
Mariusz... dziękuję :-D

Pełnia szczęścia :-D

Niedziela, 29 czerwca 2014 · dodano: 30.06.2014 | Komentarze 4

Po raz piąty :-)

Kraków

Niedziela, 6 kwietnia 2014 · dodano: 06.04.2014 | Komentarze 5

To już mój czwarty Kraków na cztery lata:-) Gdy Markon zaprasza do Krakowa zawsze jest pogoda (ma chyba jakieś znajomości tam na górze;-)) Trasa standard przez Poraj, Myszków, Zawiercie, Ogrodzieniec, Klucze, Rabsztyn, Pieskową Skałę, Ojców i przeuroczą Doliną Prądnika (uwielbiam to miejsce, jest takie...tajemnicze) Jechaliśmy dość szybko (jak na moje umiejętności) i na górkach wymiękałam (jak zwykle) Było mi głupio, że musieli na mnie czekać:-( Kiedyś będzie lepiej;-):-D
Mimo mojej słabości, to był wspaniały dzień:-D Kraków to jest miasto, w którym inaczej się oddycha:-D Dziękuję wszystkim:-D Tego potrzebowałam :-D
Buziaki dla mojej siostry Gosi, która w tak piękną niedzielę, też miała pomysł na Kraków:-D

Zamek w Pieskowej Skale

Zdjęcia udostępnione od STi - dziękuję:-D Jak zwykle świetne:-D

Kraków - po raz trzeci:-D

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 15.09.2013 | Komentarze 3

Gdy rok temu pojechałam pierwszy raz do Krakowa - podczas drogi, zastanawiałam się - co ja tu robię? To nie dla mnie, za daleko, kolana bolą, śnieg pada, zimno.....Lecz... Dzięki Wam wspaniałym ludziom z Częstochowskiego Forum Rowerowego pojechałam już trzeci raz do Krakowa:-D Za każdym razem jest wyjątkowo. Dziękuję wszystkim za towarzystwo:-D