avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 36796.95 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 07.06.2016 | Komentarze 0

Kółeczko

Czwartek, 12 maja 2016 · dodano: 13.05.2016 | Komentarze 1

Miało być tylko po mieście ale wyszło inaczej  Dojechalam do Skrajnicy. Siostra przysłała smska z zaproszeniem na lody. Wróciłam na Promenadę:-) Zawsze cos;-)
Kategoria Samotnie

Poczesna

Sobota, 7 maja 2016 · dodano: 07.05.2016 | Komentarze 3

Wczoraj popołudniu pojechałam z wizytą do Przyjaciół. Super impreza, wróciłam dzisiaj;-)
W drodze do Poczesnej zatrzymało się endomondo i zapis to 4km. Wracałam prawie tą samą drogą, to sobie dodałam. Jakby ktoś się pytał ;-):-P Wkurza mnie to endomondo!
Kategoria W towarzystwie

Odpocząć

Czwartek, 5 maja 2016 · dodano: 05.05.2016 | Komentarze 2

Wcześniej wróciłam z pracy i JEDYNYM planem jaki miałam to odpocząć i zrelaksować się:-D Powolutku w pięknym słonku pojechałam do Olsztyna. Zatrzymałam się parę razy, chodziłam po lesie delektując się ciszą. Las o tej porze roku jest piękny. Soczysta zieleń i zapach! Zapach, chyba jest najlepszy:-) Pięknie! Chciało mi się pić, nic sobie nie zabrałam. Pojechałam do Leśnego. Pusto, cicho....było przez chwilę. Helenka z Krzysiem i Ewa ze Zbyszkiem wracali (a raczej chcieli wrócić) do domu. Zatrzymali się. Bardzo się ucieszyłam ze spotkania. Wszystkich dawno nie widziałam ale Helena to przesadziła;-) Nie widziałyśmy się chyba z rok. Nie było końca wesołym rozmowom. Oj... jak fajnie było się spotkać i chociaż chwilkę razem pojeździć. Była już szarówka jak wracaliśmy do domu. Uroczy wieczór!!!
Helena wracaj, bo fajnie z Tobą:-D

Miejska majówkowa objazdówka

Wtorek, 3 maja 2016 · dodano: 03.05.2016 | Komentarze 1

Jaki tytuł taka jazda;-)
Miałam dzisiaj całkiem inne plany... rower nie! Ale plany są po to by je zmieniać, no i moje się zmieniły. Po deserze poszłam do piwnicy, wyniosłam rower, wsiadłam i pojechałam. Objechałam prawie wszystkie osiedla w Częstochowie. wszędzie jechałam ścieżkami rowerowymi. Powiem Wam, że jest całkiem dobrze. Jak moje dzieci były małe, nie można było sobie pozwolić na dalszą jazdę niż Promenada. Teraz śmiało z maleńkimi dziećmi można objechać całe miasto. Super!
Jechałam k.Obi, Alejami (dzisiaj było tłoczno, to szybko uciekłam), Nowowiejskiego, do Dworca PKS, wzdłuż tramwaju do Jagielończyków, pod Skansen, Dworzec PKP Raków ( tu się ścieżka urywa, na moment) dalej za Hutę do ronda i w kierunku Cmentarza Żydowskiego (tam też piękna, nowa droga), ul. Złota, ul Srebrna i znów piękna ścieżka nad Wartą, Jana Pawła, Warszawska ( ta ścieżka bardzo mi się podoba) Dojechałam aż za Aniołów (cały czas ścieżką), skręciłam pod mostkiem do Korytarza Północnego, Laskiem Aniołowskiem do domu. Ale było mi mało i pojechałam Kiesielewskiego, Łódzką na Promenadę.
Mój laboratoryjny opis nie jest bezcelowy. Nie wyjeżdzając poza miasto można fajnie, bezpiecznie pojeździć. Czytam dużo odnośnie ścieżek w naszym mieście i będę stała w obronie tego co już jest. Nie ma na co narzekać, tylko jeździć:-D

Kategoria Samotnie

Na majówkę do Bobolic

Poniedziałek, 2 maja 2016 · dodano: 03.05.2016 | Komentarze 4

Marzyło mi się jechać do Bobolic. i jak widać marzenia się spełniają;-) Marek zamieścił na Częstochowskim Forum Rowerowym zaproszenie na przejażdżkę do Bobolic. Z przyjemnością stawiłam się na miejsce zbiórki gdzie czekał Maciek, za chwilę dołączył Marek i Wojtek. Wymieniliśmy uśmiechy i podążyliśmy na drugie miejsce zbiórki, gdzie nikt na nas nie czekał. Zatem w drogę. Szybciutko najkrótszą drogą do Olsztyna, tam chwila "zasłużonego" odpoczynku. A że to wolny dzień, to nie należy się spieszyć. Jak przystało na prawdziwych majowych podróżników, Panowie rozłożyli mapę na stół i zaczeły się obrady;-) Jak szybko się zaczęły tak szybko się skończyły. Propozycja, decyzja, akceptacja. A ja na wszystko się zgadzałam a raczej nie miałam nic do gadania. No bo i po co. Panowie wiedzą gdzie jechać a mnie wszystko pasuje.
Nie będę opisywać trasy, bo nie chciałabym pominąć żadnej miejscowości, poza tym można ją zobaczyć tutaj
W drodze powrotnej rozpaliliśmy ognisko. Dołączył do nas Jacek. Było bardzo, bardzo wesoło:-D
Wycieczka fantastyczna, trasa jak dla mnie wymagająca ale urocza. Warto było się odrobinę spocić, żeby to wszystko zobaczyć, przeżyć, poczuć:-D Wspaniałe towarzystwo. Dziękuję za świetną majówkę:-D

Majówka

Niedziela, 1 maja 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 1

Dzisiaj pojeździłam z moimi koleżankami z pracy: z Anią i z Dorotką. Umówiłyśmy się po obiadku. Pojechałam po dziewczyny i wspólnie ruszyłyśmy do Olsztyna. To był pierwszy wyjazd dziewczyn w tym roku. Radość była ogromna, że mogłam w tym uczestniczyć. Ponieważ obie mieszkają poza Częstochową, dla mnie droga dojazdowa na miejsce zbiórki była nieco dłuższa. Dzisiaj do Olsztyna jechałam przez: Wrzosową, Korwinów, Słowik. W końcu troszkę inaczej;-) Spokojnie lasem delektując się pięknem otaczającej przyrody. Uwielbiam wiosnę, wszystko jest takie nowe, świeże.
Rewelacyjna majówka! Mam nadzieję, na szybką powtórkę w większym gronie:-D Będę męczyć;-)