avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 36796.95 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

Kwiecień, 2015

Na Żurek do Olsztyna

Środa, 29 kwietnia 2015 · dodano: 29.04.2015 | Komentarze 0

Dość szybko do Olsztyna, wałami, Guardian, najkrócej. Na wjeździe do Olsztyna zawsze witał nas Anioł. Jakiś czas go nie było ale znów jest, tylko po liftingu. Nie podoba mi się:-(

Zurek w Leśnym i powrót prawie tą samą drogą, zachaczając o Aleje, Park Jasnogórski, Park lisiniec,Promenada do domu. Pojeźdźiłam :-D

Nic ciekawego

Poniedziałek, 27 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 0

Takie turlanie po pracy ;-) Trasa: wałami Warty, Guardian do tabliczki Olsztyn.... ucieczka przed burzą...powrót: Guardian, wzdłuż tramwaju, Alejami,  k.Obi... pozdrowionka trenującego Kulistego, Promenada do Lasu Aniołowskiego...nie wjeżdżałam, bo się bałam, było już prawie ciemno. Nawrotka i do domku. Tyle. Fajnie.

Piękna sobota

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 0

Wyjechalam przed południem. Przypomniało mi się, że w Alejach są zawody kolarskie. Pojechałam zobaczyć. Nie wiedziałam kiedy sie rozpoczynają ale miałam szczęście wlaśnie się zaczynały. Jako pierwsze jachały dziewczęta. Zawodowstwo! Co za widok!

Oglądając to wspaniałe widowisko odebrałam telefon od Przema. Siedzieli na Lipówkach. Skorzystałam z zaproszenia, choć miałam trochę inne plany. Plany są po to żeby je modyfikować;-) Pojechałam wzdłuż tramwaju, Raków, Guardian, główną do Olsztyna, prosto na Lipówki. Super! Posiedziałam z Kasią, Agą i Przemkiem na kocingu. Po błogim lenistwie zeszłam/zjechałam do Leśnego na zupkę. Dzisiaj Leśny mocno oblegany.... rodzinnnie. Pojadłam, Chwilkę posiadziałam w towarzystwie Rafała i tą samą drogą wróciłam w Aleje, gdzie jeszcze trwaly zawody. Spotkałam Marka, który brał udział w zawodach... wymiieniliśmy uprzejmości i pojechałam dalej k. Obi, Dekabrystów, cały czas ścieżką rowerową do Lasu Aniołowskiego, korytarz północny i domek.
Piękny słoneczny dzień i piękna kolarska opalenizna;-)

Spacerek z Mamusią

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 1

Ktoś w piwnicy fatalnie uszkodził mercedesa. Potrzebna była fachowa pomoc. Ponieważ piątek miałam wolny wybrałyśmy się z Mama na mały spacerek po mieście w poszukiwaniu pomocy. Nie miałam złudzeń. Pomóc może tylko Gaweł. Obawiałam się, że może to, trochę za daleko dla Mamy jak na pierwszy raz. Dwa lata nie jeździła! Ale moje obawy Mama szybko rozwiała. Jechala pewnie i.... z jaką klasą! Szok! Gaweł naprawił usterkę. Ślicznie dziękuję!!!!
To była bardzo spokojna, przyjemna przejażdżka. Mama szczęśliwa:-D Ja też:-D

NA Masę nie udało się dotrzeć-praca. Ale spotkanie po Masie super! Dzięki za miły wieczór:-D
Kategoria Rodzinnie

Kółko w Olsztynie

Wtorek, 21 kwietnia 2015 · dodano: 21.04.2015 | Komentarze 1

Milutko, cieplutko, wolne, to trzeba się przejechać. Wzdłuż Warty, Guardian, Skrajnicę do Olsztyna. Kółeczko po polach, odpoczynek w Leśnym w towarzystwie i powrót przez Skrajnicę do domu.
Takie leniwe kółeczko:-D Było dzisiaj pięknie:-D

Złoty Potok

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 19.04.2015 | Komentarze 1

Prognozowali niedzielę deszczową, zimną i tym razem się nie sprawdziło- przynajmniej rano. Umówiłam się z Maćkiem koło Polonii. Plan: Złoty Potok. Trasa do Złotego: Legionów, Srocko, Brzyszów, Małusy Wielkie, Małysy Małe, Zagórze, Piasek, Złoty Potok. Czyli trasa, którą wracałam w czwartek. Wydawało mi się, że tam było tyle zjazdów, że droga do, to będzie męka. Pomyliłam się. Fajnie się jechało. Chwila odpoczynku w Złotym Potoku. Pojechaliśmy szlakiem od Amerykana w kierunku Źródeł. Musiało być w nocy bardzo zimno bo wszystkie kwiatuszki się pochowały. Przykry widok. Drogę powrotną wybraliśmy przez Siedlec, Krasawa, Zrębice i dróżkami św. Idziego (dróżkami jechałam pierwszy raz) w Góry Sokole do Olsztyna. Postój w Leśnym na posiłek. Pojedliśmy i przez Skarajnicę, Guardian, Kirkut (a wlaściwie ul Złotą), Galerię, do domku. Wiatr na powrocie strasznie douczył i nas wymęczył ale i tak wycieczka była bardzo udana. Dziękuję za towarzystwo, do następnego razu:-D
Zdjęcia dzięki uprzejmości Maćka;-)

Góreczki ;-)

Kapliczka św. Idziego

Kategoria W towarzystwie

Basen

Piątek, 17 kwietnia 2015 · dodano: 17.04.2015 | Komentarze 1

Chodzę na basen codziennie i strasznie tymi wpisami zaśmiecam bikestats, przestaje. Kiedy moje pływanie odniesie jakiś sukces...to napiszę. Jak przepłynę basen 50 razy;-):-D
Kategoria basen

Złoty Potok

Czwartek, 16 kwietnia 2015 · dodano: 16.04.2015 | Komentarze 0

Dzisiaj zrobiłam sobie wycieczkę do Złotego Potoku. Do południa było dość pogodnie, nawet po drodze zdjęłam bluzę i jechałam z krótkim rękawkiem. Bardzo przyjemnie. Trasa do: wałami Warty, Guardian, Kusięta, Turów, Przymiłowice, Zrębice, Krasawa, Siedlec, Złoty Potok. Jechałam powolutku, bez pośpiechu. Pierwszy dłuższy postój przy studni w Turowie. Tu pogoda zaczęła się psuć. Założyłam kurteczkę o dość intensywnym kolorze, by kierowcy nie mieli problemu, że mnie nie widzą. Następny postój koło Bramy Twardowskiego. Wyciągnęłam słuchawki z uszu i usiadłam chwilę na skale. Znieruchomiałam. Ptaki tak śpiewały, że przestałam oddychać. Pięknie:-D Uznałam, że to będzie lepsze niż dalsza jazda asfaltem. Ścieżką, wolniutko, cichutko doszłam do Źródeł Zygmunta i Elżbiety. Przez cały mój spacer spotkałam dwie osoby. Zauroczona ciszą, miejscem nie zauważyłam szarego, ciężkiego nieba. No cóż poczułam...zaczęło padać. No i co teraz? Trochę daleko do domu. Pomyślałam. Będę mądrzejsza jak zjem rybkę i napiję się herbatki. Tak zrobiłam. Zjadłam. Rybka pychota ale przez to mądrzejsza ... nie byłam wcale. Jakoś trzeba wrócić. Przez Piasek i dalej... Tak pojechałam. Złoty Potok, Janów, Piasek, Zagórze, Małusy Wielkie, Małusy Małe, Brzyszów, Srocko, Częstochowa. Do Piasku padało. Usiadłam przy tamtejszej studni. Może jakimś cudem przestanie padać. Przestało:-D Pojechałam polami. Skowronki świergotały - toż to zwiastun wiosny przecież. Uczta dla uszu. Bardzo przyjemnie mi się jechało wśród tych pól i łanów. Gdybym wiedziała co będzie za Zagórzem to chętnie zostałabym na tym polu;-) Od Zagórza do samej Częstochowy miałam wiatr w twarz! Bez komentarza! Umęczyłam się! A w nagrodę.... pojechałam do domu po fatałaszki basenowe i pojechałam na basen. Dzisiaj na basenie leniuchowałam:-D
Ogólnie bardzo fajna wycieczka. Super relaks:-D Super dzień:-D Troszkę fotek.