avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 36796.95 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

Maj, 2013

W Pająku pusto:-(

Sobota, 25 maja 2013 · dodano: 26.05.2013 | Komentarze 1

Wypatrywaliśmy wiosny i przyszła ale czemu taka zimna??:-( O tej porze w zeszłym roku można było całkiem nieźle się opalić a dzieci mogły się potaplać w wodzie. Marzy mi się leżenie nad wodą i ... nic nierobienie;-) Myślę, że jeszcze troszeczkę i nam słoneczko zaświeci:-)
Markon dziękuję za towarzystwo:-D

Chłodno...

Czwartek, 23 maja 2013 · dodano: 23.05.2013 | Komentarze 0

...ale milutko:-) Dawno nie byłam w Mstowie... to się przejechałam:-) Powrót przez Srocko.
Kategoria Samotnie

Do diabła...

Sobota, 18 maja 2013 · dodano: 18.05.2013 | Komentarze 2

.... i do siostrzyczki :-) Dzięki Kochana:-)

Do siostrzyczki ....

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 0

.... na działeczkę:-D Jak ona ma tam bosko!:-) Mój szwagier to cudotwórca - stworzył dla swojej rodzinki prawdziwy RAJ! :-) Każdy znajdzie kącik dla siebie. No i ja mam ten fart - dla mnie też się znajdzie cichy kącik:-) Dziękuję Rodzinko:-)
Kategoria Rodzinnie, Samotnie

Ognisko - Częstochowskie Forum Rowerowe

Piątek, 10 maja 2013 · dodano: 11.05.2013 | Komentarze 0

Na szczęście wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały na to, że będę mogła być na ognisku:-) Dojechaliśmy- Arek, Adam i ja na nowe miejsce ogniska dość szybko. Pokusiłam się o wypisanie uczestników ogniska ale zrezygnowałam, bo nie ogarniam;-) Mam wrażenie, że było ok 30 osób. Było miło i jak zwykle na naszych ogniskach bardzo wesoło!:-D Fajnie było Was wszystkich spotkać:-)
To był przemiły wieczór:-D

Życie cudem jest!:-D

Środa, 8 maja 2013 · dodano: 08.05.2013 | Komentarze 2

Wychodząc z pracy miałam świetne plany na po południe ale ... plan, planem a życie, życiem;-) Telefon do Gosiuni, cóż robi z tak pięknym popołudniem i za godzinkę byłyśmy już na rowerkach. Dołączyła do nas znajoma Gosi, Beata i w trójkę przez centrum (masakra!) pojechałyśmy w stronę Olsztyna. na Rakowie spotkałyśmy Arka, który też pędził do Olsztyna. No cóż... zwolnił;-) i w czwórkę jechaliśmy p-poż wprost do Leśnego. Tam opowieści różnej treści... i powrót tą samą drogą. Przy wyjeździe z p-poż Gosia łapie gumę. Jak to dobrze, że był Aruś, szybciutko naprawił usterkę i w wyjątkowych humorach wróciliśmy do domków. Świetne, wesołe popołudnie. Dziękuję za przemiłe towarzystwo:-D

Spacerek z córcią

Niedziela, 5 maja 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 0

Takie spacerki sprawiają mi coraz więcej radości a jeśli są z inicjatywy dzieci to cieszą jeszcze bardziej. Cieszę się, że mimo spotkań ze swoimi przyjaciółmi chcą jeszcze spędzać czas z mamusią:-) Oj... pociechy mi rosną:-/ Pojechałyśmy wałami nad Wartą do Rakowa, powrót wzdłuż linii tramwajowej. Na lody i do domu:-) Super popołudnie:-)
Kategoria Rodzinnie

Złoty Potok

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 04.05.2013 | Komentarze 4

To było zaplanowane od dawna i coś tam zawsze nie pozwalało osiągnąć celu. Wreszcie! Umówiłam się z siostrą Gosiunią do Złotego Potoku, wyjechałyśmy optymistycznie o 10.00, przecież wolne i nigdzie nam się nie spieszy. Pojechałyśmy wzdłuż wałów nadwarciańskich, Guardian i ... miałam pomysł na inną trasę niż asfalt- do rowerostrady i drogą p-poż. Byłyśmy zachwycone, lasek, cisza, ptaszki śpiewają ale... coś ta droga nie ma końca??:-O Byłam przekonana, że cały czas prosto i myliłam się. Droga poprowadziła nas przez: zakaz wstępu, wyrąb lasu;-) ale co tam, jechałyśmy dalej prosto i ... droga się skończyła. Dopisywały nam humory wiec nie zraziło nas to, wręcz rozbawiło:-) Gdy wreszcie dotarłyśmy do celu, czekała nas kolejna dość fajna atrakcja: podjazd w Biskupicach:-/ Uwielbiam go:-> Na szczycie w sklepie: buła z bananem, chwilka oddechu i dalej w drogę. Zrębice, Siedlec i cel zdobyty. Mamusia chciała rybkę wędzoną więc podjechałyśmy na zakupy i chwilkę odsapnąć. Zagadane nie zauważyłyśmy jeźdźca w czarno-żółtej zbroi- markon- a to niespodzianka:-) Tak po prostu wyskoczył sobie do Złotego, na szybką przejażdżkę. Ten to ma power! Moment milutkiej pogawędki i już go nie było. A my pojechałyśmy sobie zrobić uroczą fotkę i ...powrót. Powrót przez Piasek, Małusy Wielkie, Małusy Małe, Srocko do Legionów i ... jeszcze zasłużony kebab (jak się tyle przejechało, można bez wyrzutów zjeść dużą kolację) i domek.
Siostro Kochana jesteś Wielka! Dla mnie to ogromna radość bo... wirus cyklozy działa:-) Gratuluje i dziękuję za świetny dzień!:-)

Złoty Potok

Środa, 1 maja 2013 · dodano: 01.05.2013 | Komentarze 1

Czekałam na piękny dzień i ...smaczną rybkę. I to wszystko było: dzień piękny (choć rześki), rybki smaczne:-) Aa... do tego wyborne towarzystwo markona i Bartka, którzy nieźle dali mi w kość;-) To był fajny, szybki wypad:-) Dzięki za towarzystwo:-)