avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 37014.66 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

Rower:Whistle

Do rododendronów

Niedziela, 24 maja 2015 · dodano: 24.05.2015 | Komentarze 3

Maciek zaproponował wycieczkę do Ogrodzieńca. Poranek deszczowy więc plany ulegly modyfikacji. Ustaliliśmy, że jak przestanie padać to przejedziemy chociaż do Olsztyna. Po godzince leżenia w ciepłym łóżeczko dostalam wiadomość, że zbiórka wcześniej, zrobiło się ładnie. Przyszlo mi do glowy, że można by było się przejechać zobaczyć czy zakwitly kwiatuszki. I tak gotowa pędziłam na spotkanie z Maćkiem. Mariusz dał nam znać, że będzie na nas czekał w Blachowni nad zalewem. Jechało się jak po maśle. Rewelacja! W trójeczkę ruszyliśmy ufając Mariuszkowej nawigacji. Pojechaliśmy przez Cisie, Puszczew, Taninę. Cały czas przez las. Przepiękny szlak. Uroczo. Dojechaliśmy do Pawelek i ... o tydzień za wcześnie. Jeszcze są pączki. Krótka sesja fotograficzna i dalej zaaopatrzeni w siekierę, nóż, kiełbasy i bułeczki ( Dzięki Mariusz) pojechaliśmy rozpalić ognisko. Nie byliśmy tam sami. Panowie w zawrotnym tempie zorganizowali się. Ognisko gotowe. Mariusz jak zwykle przepięknie nam przygrywal na ukulele. Towarzystwo się rozkręciło. Było bardzo fajnie i wesoło! Wróciliśmy przez Taninę, Lisów, Herby, Blachownię, do Częstochowy. Panowie pojechali do swoich domków a mnie kusiło żeby "dokręcić" do 80km. To pojechałam Dekabrystów do lasku Aniolowskiego, korytarzem północym i tak dojechałam z 80-tką do domu. Fantastyczny dzień! Dziękuję za towarzystwo:-D
Kilka zdjęć:

Chłopaki nie mogłam się oprzeć, takie ładne zdjęcie:-D