avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 37679.66 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

h km/h:
Rower:Whistle

Częstochowa - Kraków

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 10.04.2016 | Komentarze 3

Kolejny wspaniały Kraków!!!
Start o godz.6.05 ( o dziwo, byłam punktualna)  Hala Polonia. Ja i Maciek jedziemy na zbiórkę pod Jagiellończyków
 godz.6.30 - Jagiellończycy- na zbiórkę przybyli
 Mariusz i Jacek
Prawie w komplecie ruszamy.
W Korwinowie dołącza do nas Robert
Komplecik.
Ruszamy! Pierwszy postój w Poraju
Drugi na stacji w Myszkowie - bez kawy cięzko jechać
Jechaliśmy standardowo bez innowacji
Za Kluczami chwila relaksu i świętowania. Dołączyła do nas Rodzina Mariusza z Solenizantem na czele. Odśpiewaliśmy Sto lat, odsapnęliśmy chwilę i dalej w drogę.
Rabsztyn był kolejnym miejscem gdzie odpoczywaliśmy...chwilkę
Ale trzeba jechać dalej a raczej ....chcemy jechać dalej...
Pieskowa Skała
Dolina Prądnika
Ojców
to najpiękniejsza chwila całej wycieczki. Nawet jeśli trzeba się spieszyć, to przejazd przez to miejsce daje mi wiele zadowolenia i satysfakcji. Po raz kolejny dałam radę!!
Skupiłam sie w opisie wycieczki na postojach. Jeżdże na rowerze i pokonuję swoje słabości bo..... po pierwsze żeby odpocząć, po drugie żeby odpocząc, po trzecie żeby odpocząć.... i po setne żeby odpocząć!!!
Dziękuję Panowie za wspaniałe towarzystwo, za wsparcie! Zawsze można na Was liczyć:-D