avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 37679.66 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

h km/h:
Rower:Whistle

Wycieczka z ekipą CFR

Sobota, 8 lipca 2017 · dodano: 08.07.2017 | Komentarze 0

Piękny, słoneczny poranek.... nic innego nie wypada robić tylko wskoczyć na rowerek. Piotrek miał plan, podobał mi się więc stawiłam się na umówioną zbiórkę. W doborowym składzie, Piotrek, Krzysiek, Zbyszek i ja ruszyliśmy ku przygodzie;-) Trasa jeśli chodzi o piękno była mocno zróżnicowana;-) Pierwszym punktem była budowa trasy A1.... udało się przedrzeć przez góry piachu i wjechać do lasu - tu było super. Cała trasa prowadziła nas przez lasy...95% terenu- nawet mi się podobało. Dotarliśmy do mostów, kilka fotek i dalej w las. Niestety zaczęło lać i grzmieć. Plan był: jedziemy na rybkę do Rybnej. Gdy dojechaliśmy na miejsce deszcz przestał padać. Zjedliśmy pyszną wędzoną rybkę. Mniam. Była przedobra. Szczerze polecam to miejsce! Jeden tylko szczegół... jak będę tak jechać pojadę jak człowiek 20km a nie 90;-):-D Oczywiście żartuję. Wszystko było zaplanowane. Bardzo fajna wycieczka. Panowie dali mi w kość ale jakoś przeżyłam i mam miłe wspomnienia. Super dzień:-D