avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 37679.66 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

h km/h:

Wariatkowo

Czwartek, 11 lipca 2024 · dodano: 11.07.2024 | Komentarze 0

Ruszyłam z domu spokojnie, bo mogłam;-) Pojechałam przez Wierzchowisko z myślą, że zjem ciastko w Kamyku. Jednak spokojny plan uległ zmianie. Stało się coś niesamowitego, nie umie pompować kół, hihihi. Zrobiłam jak należy* tak mi się wydawał) a tu flczki. Czyżbym na robalach, na Malcie przytyła i dupka za ciężka;-))) Nawrotka do Fabryki, tam mnie uratują, a właściwie mojego Coliberka. No cóż, faktycznie po napompowaniu, podniósł się;-) Po miłej rozmowie, uprzejmościach, uśmiechach ( jak zawsze) pojechałam dalej w stronę Olsztyna... Następna przygoda! Przyzwyczaiłam się ze nie ładuje zegarka i nie myśl o tym, bo 18 dni nie potrzebuje jeść! Potrzebował;-) Padł bidulek! Przy nastawni zorientowałam się, że dalej pojadę bez kontroli :-))) Drogą pożarową dojechałam do przejazdu na Słowik i tak wróciłam. Kiedyś to zmierzę dokładnie i poprawię a teraz podaję przybliżony dystans.
Mimo dzisiajszej korby to bardzo fajny dzień na jazdę, w lesie jest czym oddychać!