avatar Agnieszka z Częstochowy Dystans od 2010 roku 36796.95 Średnia prędkość 16.70 km/h.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl 2024 button stats bikestats.pl 2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010

Wykres roczny blog rowerowy Abovo.bikestats.pl

Rower:triban 7

Wołów - Lubiąż - Wilczków - Strzegom - Jaworzyna Śląska - Świebodzice - Książ - Szczawno Zdrój - Wałbrzych

Poniedziałek, 19 marca 2012 · dodano: 19.03.2012 | Komentarze 7

To był świetny pomysł na weekend!! Trasę którą udało mi się pokonać (mój papierowy GPS, nie zawiódł) zamieściłam w tytule. To była sentymentalna wycieczka:-) Rodzeństwo mojej mamy tam mieszka i ja kiedyś tam studiowałam. Okolice mi znane ale nie widziane z roweru;-) Wołów do którego docelowo przyjechaliśmy to małe miasteczko, kolorowe kamieniczki, wąskie uliczki, cisza, spokój. Tam ludzie żyją spokojniej:-)
Majestatyczne woły witają mieszkańców i turystów wchodzących na rynek.

Kolorowe kamieniczki, wąskie uliczki prowadzące wprost do rynku z pięknym Ratuszem.

To nie byle jaki samolot;-)
Wołów to miasto z którego pochodzi sława polskiego lotnictwa - Mirosław Hermaszewski.
Sobota, godzina 8.00, piękne słońce, zapas batonów i napojów, GPS "papierowy", do pokonania ok 85km. Może to trochę nierozsądne samotnie jechać ale...
Ruszam!!!
Lubiąż - miejscowość, która w tamtych okolicach "słynie" ze szpitala dla psychicznie chorych. Ku mojemu zaskoczeniu w owej miejscowości znajduje się piękne Opactwo Cystersów.

Droga wiodła wokół klasztoru. Na jego tyłach rzaka Odra i ogromny park.
Wrócę tam, gdy się zazieleni, to musi być widok!
Jechałam poprzez pola mijając mniejsze i większe miejscowości - Wilczków, Strzegom, Jaworzynę Śląską, Świebodzice dojeżdżając do Książa, gdzie zaplanowałam dłuższy odpoczynek:-)

Wejście do Parku otaczającego Zamek Książ.

Dziedziniec Zamku - wszystkie ławeczki były zajęte, poprosiłam o fotkę i poszłam szukać miejsca by odpocząć. Znalazłam! W parku:-)

Powalający widok na cały zamek:-)
Szczawno Zdrój - to miejscowość z którą mam same miłe wspomnienia. Ale to nie tylko wspmnienia. To piękne, klimatyczne miasteczko.

Tutaj ludzie wiedzą jak się odpoczywa!!!

Wieża Anna na którą się wdrapałam a z niej widok na piękne Szczawno Zdrój!
Miasto to słynie z zawodów MTB, poniżej miejsce w którym się odbywają. Teraz nikogo nie było, tylko spacerujący. Podczas zawodów jest tu SZAŁ!!! BYŁAM! WIDZIAŁAM!:-)
[img]

Gdy słonko chowało się za wałbrzyskie góry powolutku pojechałam na dworzec do Wałbrzycha....

....i tu moja wycieczka skończyła się! To był cudowny dzień!!!:-D
Pozdrawiam kierownika pociągu i rowerzystów mi towarzyszących! To była milutka podróż!:-)
Kategoria Samotnie, Wycieczki

PRZEMO2
| 19:49 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Ach piękne te okolice wracają wspomnienia z dzieciństwa i młodzieńczych lat gdy spędzałem w Walbrzychu każde wakacje i ferie zimowe szkoda tylko że nie pojechałaś na hełmiec w tego najwyższego wzgórza rozciąga się przepiękna panorama .Mam nadzieję że niebawem i mi będzie pisane zwiedzanie tamtych stron .:))
anwi
| 19:49 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Świetna wycieczka. Nie znam tych stron, może kiedyś jeszcze uda się tam pojeździć. Pozdrawiam.
Abovo
| 18:26 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj EdytKo miałam pewną obawę ale tylko przez chwilę;-) Lubię jeździć sama:-)
Faki wszystkie misie już wstały i kręcą ... się tu i tam!:-)) Do zobaczenia:-)
Anonimowy tchórz | 16:10 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Wspaniała relacja, najważniejsze, że już widać na Twoim obliczu wiosnę ale Ci zazdroszczę
Do zobaczenia...
Faki
EdytKa
| 14:24 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj super wycieczka :) szacun, za decyzję o samotnej wycieczce na taki dystans
Abovo
| 13:46 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Zwiedzanie zaczęło się od soboty rana a zdjęcia w Wołowie zrobiłam w niedzielę rano;-) Jeździłam tylko w sobotę, w niedzielę spacerowałam. Rodzina ma swoje prawa:-) Pozdrawiam:)
markon
| 13:21 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Wow! Ale wyprawa! Niemal 100 km jazdy i znalazłaś czas na zwiedzanie! Piękne zdjęcia. Gratuluję :cP